-->

كود تطيير اي حساب فيس بوك خلال دقائق

 بسم الله الرحمن الرحيم


الكود

Γεια Mister Mark Zuckerberg σήμερα θέλω να κλειδώσει το λογαριασμό του προσώπου, καθώς, και όχι μια παραγγελία! Λοιπόν ας μιλήσουμε για το τι θέλω να κλειδώσει το λογαριασμό αυτό είναι το πρόσωπο (ο κάτοχος του λογαριασμού) είναι μια κοροϊδία με βάση τον χαρακτήρα μου και η απειλή εμένα και όλους τους φίλους μου που απειλούνται στο Facebook και είναι η απειλή φόνο σοβαρά! Δεν αστειεύεται απειλή και θα στείλει τις εικόνες και λέξεις αυθάδης και γυμνές φωτογραφίες και πορνογραφία στο λαό τους φίλους μου στο Facebook και μπορεί να νομίζουν ότι αυτό το δεύτερο λογαριασμό μου και δεν μιλούν μαζί μου ότι τουκαι τους είπε ότι κάποιος υποδύεται τον χαρακτήρα μου που Arafo αυτό το πρόσωπο Συγχωρήστε με, αλλά δεν είμαι ... Δέχεστε κ Mark Zuckerberg συνέβη αυτό; Είμαι βέβαιος ότι δεν επιτρέπουν αυτό και σας βοηθούν χιλιάδες παρόχους ειδοποιήσεις μπορείτε να με βοηθήσετε; Ξέρω ότι θα με βοηθήσει τώρα και, στη συνέχεια, κλειδώστε το λογαριασμό (και όχι κάτι τόσο καλά) και τώρα είμαι σε αναμονή για την απάντησή σας (Θα πρέπει να καταργήσετε αυτόν το λογαριασμό) χλμ Sartah ψυχολογικά και τώρα δεν θα παρατείνει αυτή τη σελίδα Σύνδεσμος περισσότερα πρόσωπο που υποδύεται τον χαρακτήρα μου
سلومي
كاتب المقالة
كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع معلومات الكترونيه .

جديد قسم :